Minisinannesiii Ecemurunannesiyim Allahm nolur olmasın aynı belirtiler bendede var nolur hamilelik belirtileri olmasın
Minisinannesiii Ecemurunannesiyim benimkide 3.5 aylık 1 kez ilişki oldu adam gitti zaten onda da insallah gol olmamıştır
ilkgozagrimm Ecemurunannesiyim bencede hazır hissetmeyin birde sezeryan dogummuş hem riskli hemde bebeginiz cok küçük biraz onu büyütün