Bende sürekli uyku halinde idim halsizlik yorgunluk vardı sağ kasıkta ağrı oluyordu hatta biz dış gebelik dıe şüphelendik ama değerler normal artınca ve kese gozukunce rahatladık çok şükür kalp atışında duyduk ama geçen hafta pazar kanamam oldu düşük önleyici iğne vuruldum progestan kullanıyorum ve kese etrafında kanama varmis ama bende her hangi bir ağrı sancı yok ağır kaldrmam yasak