duygu3437 bizim doktorumuz evolvia rp1 yazdı alerji mamaları içinde en lezzetlisinin bu mama olduğunu söyledi isterseniz bunu doktorunuza bi sorun doktorumuz diğerlerinin tadının çok kötü olduğunu söylemişti bize, eğer elinizdeki mamayı kullanıcaksanız starbucks’dan vanilya şurubu alın 2-3 damla içine atıp içirebilirsiniz