Bebeğim 3 aylıktan beridir alerji maması yiyor ilk günler çok isteksizdi kusuyordu içtiğini ben pekmek koyuyorum ev yapımı şu an 7 aylık oldu bayılarak içiyor pekmez koyabilirsiniz gittiğim 3 tane çocuk doktoru da koy dediler eczacınız yerine şu anlık bence bu konuda deneyimli bir anneyi ve doktorlarımızı dinleyip pekmez koyabilirsiniz ben artık 1 tatlı kaşığına yakın koyuyorum 🙏🏻