Enfed72_ aynısını dedi , bir doktorumuz tüm tahlilleri yaptırdı endokrin r kdar yolladı , endokrin de ki doktorumuzda sınırların bi tık içerisinde olduğunu ama yüzde 3lük gibi demişti , ama Doğum kilosunun 3katını yakalamış vs demişti ..2700dogduk bizde .