aloeverrra aynen öyle bir sene kapattım eve kendimi sonuç yine gezen değil biz olduk olmadık yerden doktordan kaptık. Biraz rahat olmak lazım açık havada mesafeli hiç bir şey olmaz Allah’ın izni ile çok şükür çevrem anlayışlı dokunma konusunda. Gidin anın tadını çıkarın dokundurmadan bunda alınacak bir durum yok bu dönemde