aloeverrra aynen öyle kucaklarına almadıktan sonra e bir de kendinize yakın mesafede tutun hep size sönük pusette Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz. Dersiniz covid sonrası çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşayacağım diye daha pimpirikli oldum valla aileler bile gelemiyor dokunamıyor bebek ile çok zor ağırlarımdan ilgilenemedim bile psikolojim alt üst oldu yine yaşamak istemiyorum deyin ben aynen bu cümleler ile kimseyi yaklaştırmıyorum cidden kaç ay geçti hala o psikolojiyi atlatamadım.