Aydonika Elbet oluyor malesef ama unutma ki geçici bi süreç bana da hep 6 ayında geçer gider dediler hiç inanmadim 5 aylık oldu kendi kendine çıkardı gazını. Hiç gaz damlası kullanmadim ben. Baya da gazliydi karnindan sesler gelirdi hatta. Sürekli karnını zeytinyagiyla ovdum kasıklarına doğru masaj yaptım ayaklarını kasiklarinda birleştirip havaya diktim ayaklarını patır patır atmaya başladı o şekilde. Aktardan anason rezene aldım hergun özellikle de akşamları içtim. Çok işe yaradı düzenli kullanmak gerekiyor mutlaka tabi.