Benim kızım 35+2 de 16 Haziran’da doğdu 49 günlük oluyor bundan sonra geceleri benim uyandirmama gerek var mı zaten kendisi çoğu zaman 2 saatte bir uyanıyor bazen 3 saati buluyor bazen de 3 buçuk oluyor çok nadiren zaten aciktigini belli ediyor hemen altını değiştirip hemen emziriyorum bunu bir kaç gün gözlemledim ama genelde ben 2 saat dolunca uyandiriyorum gerek var mı böyle benim uyandirmama sizler nasıl yapıyorsunuz