Hilalih garanti GS Bonus kartımdan da 184 lira kart ücreti kesmiş geçen aradım çok fazla bu ne böyle diye. 40 lira bonus teklif ettiler o zaman kartı kapatın 40 ne dedim. Sonra kendi müşteri temsilcimi aradım 300 lira bonus verdi. Kartımın iptalini de iptal etti. Ben her sene kart aidatı kesimi sonrasında arıyorum kesilen tutarı bonus olarak yatırıyorlar. Aklınızda olsun.