As01 aynen öyle valla ozeller bir dünya para 4aydir bebeğim enfeksiyon geçiriyor dün gittik kadın böbreklerin kamera ile bakilsin diyor obuur gelmeniz gerek yok diyor 4aydir kan idrar verip duruyorum başka bir halt yok daha çözüm bulunmuş değil bildiğiniz nefrolojisi doktoru var mı