uzaydabiryolcu Hastane değil ticarethane oldular çünkü. Geçmiş olsun. Bulunduğunuz ilde devlet çocuk hastanesi yokmu. Ben iki kez acilden götürdüm normalde kontrolleri özelde oluyor. İnan çocuk Hastanesi’nde acilden gitmemize rağmen kan,idrar ,gaita tahlilleri , ateş düşürücü, ciğer filmi, hava makinesi tedavisi herşeyi yaptılar. Üstelik özelde kan almak için delik deşik ettikleri çocuğuma tek kerede damar buldular kan aldılar. Amageçen gün şehir Hastanesi’ne götürdüm gerizekalı sürüsü şikayetlerini dinledi hehe testleri yaptırın gelin ama ben burda yokum önümüzdeki ay kim varsa ona gösterin dedi 🙄 çocuk hastanesinden memnun kaldım