Mavisimbenim Batı hastanesi Baran Oğuz var o da çok ilgili bir doktor yenidoğan konusunda çok bilgili
egelsenkonuss Mavisimbenim bizim doktorumuz o evet çok memnunum kendisinden ama numara benim için biraz problem [bilinmeyen] nerede o
egelsenkonuss arjeniko aklıma takıldı da sizin önerdiğinize gitmeyi düşünüyorum acaba aşı da yapıyor mu
Cemrekus Bizde Baran beye gidiyoruz memnunuz ama dediğiniz gibi numara vermemesi problem. Santralden bağlanınca da hemşiresi cevaplıyor sorularo yine kendisi ile iletişime geçemiyoruz
Suziayik egelsenkonuss ahh ahh siverekteyi, bebeğim 6 aylik ve bizim bi doktorumuz yok çünkü burda iyi doktor yok
KubosM egelsenkonuss Canım merhaba bizde Müsemma hocanın hastasıyız. Tüm devlet aşılarını Memorialde ücretsiz yaptırıyoruz oğlum doğduğundan beri. 2 aydır memlekete geldim oğlum hastalandı burada Diyarbakırdan beni yönlendirdi neler yapmam gerektiğini anlattı kesinlikle tavsiye ederim sana
Cancanasaf0106 Ayklz bende buradaki torumlara bakarak gittim ama soru sormama dayanamadı maşalah soru listeniz mi var diye mırıldandı on dakikadan fazla muayene sürsün iatemiyor çok tutulunca ilgi alaka azalıyor