egelsenkonuss Söylemesem daha iyi karalamak gibi olmasın yani iyi bir doktor çünkü ama benim beklentilerim farklı. Ben rahat doktor istemiyorum mesela benim gibi endişelensin çözüm bulsun istiyorum. Kızım çok iştahsız asla mama içmedi memeyi 4. ayda bıraktı ek gıdaya çok geç alıştı. Ne zaman bu konuyu sorsam yemesi lazım, günde 1 litre mama içmesi lazım diyor. Tamam ben de biliyorum yemesi içmesi lazım ama çözümü ne yani nasıl yedirip icirecegiz o açıdan pek içime sinmedi