ugurbocegmm ya sütü olan kadınlar nasıl süt yok diye anlamıyor
emzirmek zor kucakta taşı tut bekle vs mama kolay veriyorsun cuk bitiyor
böyle olunca herkes kolaya kapıldığını düşünüyor
ben ilk bebekte emzirdim
2 numaraya yetemiyorum maşallah çok iştahlı napuım mama veriyorum bana da böyle tepkiler geliyor emzir sütü arttır uğraş vs biz bilmiyoruz sanki
Cocuk istiyor ağlıyor napayım aç mı bırakayım , mama ile mutlu benimki seviyor geceleri de emziriyorum işte öyle gidiyoruz şükür buna da