ugurbocegmm seni çok iyi anlıyorum. Bin uğraş verdim sütüma artsın diye artmadı 6. Ayda kesildi, kayınvalidem geçen ay bana bu mama ile doymaz emzirmedin ki dedi, şoka girdim. Ya. Sen ne biliyorsun. Nereden biliyorsun değil mi. O ladar üzüldüm ki.yapmadığım içmediğim yemediğim süt arttırıcı kalmadı, zaten katı alerji diyeti yapıyordum kısıtlı olmayan herşeyi denedim bir de yakınımın vefat haberi ile tMamen kesildi. Hepsini bilmesine rağmen emzirmedin dedi. Aynı durumu yaşamışız seni o kadar iyi anlıyorum ki. Zaten bu bizim için bir yara bir de bunların deşmesiyle daha çok kanıyor