Asafeymeninannesi60 Momm12 canım bebeğinin kilosu yerindeyse ve kilo almışsa başlatmaz diye düşünüyorum çünkü benim bebeğim bu ay hiç kilo almamış 😔
Momm12 Asafeymeninannesi60 eşim tarttı kilo almamış 2 haftada hiç dedi bakalım biraz sonra doktora gidicez ne Diyecek merak ediyorum
Asafeymeninannesi60 Momm12 hayırlı haberlerle inşallah bende mamaya başlamıştım pazar günü bugün sağlık ocağında tarttirdim 300 gr almış çok mutlu oldum keşke daha önce doktora gidip mama verseymisim
Momm12 Asafeymeninannesi60 öyle mi diyorsunuz ya meme emmez se sonra bende onu düşünüyorum zaten meme reddi yaşıyoruz
Sevgiela Ceren255 of bizde de öyle çok terliyor ama çiş yok 2 gündür az az yapıyor bezi çişle dolmuyor ben sıcaklardan olduğunu düşünüyorum inşşalah öyledir sizde hiç mi çiş yok benimde kız 3 aylığız
Fatmanurr1mertt Sevgiela sıcaklardan da cıs sayısı azalıyoms terle attkları ıcın ama bnmkı doymadıgından bezı kuruydu sıcakla alakası yktu