Zhnce hastaneden çıkarken herhangi bir bandajınız ya da pansuman şeklinde yapıştırmanız var mıydı?Ben bugün çıktım hastaneden doktorum eve gidince duş alabilirsin dedi ancak ameliyatta taktikları yapışkanlı sargı hala duruyor ve bununla ilgili hiçbir şey söylemedi.Duş almak istiyorum ama çekiniyorum şuan