RumeysaH Ahmetalpinannesii hastaneden çıktıktan sonra yaptım ben su geçirmez bant kullandım ama istersen kullanma sadece banyo sonrası güzelce kurur saç kurutma makinesi ile
Hamdis08041988 Ahmetalpinannesii ben 5 gun sonra dikislerimi kontrol icin doktoruma gitmistim orda su gecirmez bandaji cikardi o gun yaptım ama oraya lif vs yapmamak lazim bikac hafta
Okuroya Ertesi gün eve geldiğimde yapmıştım. Bant vs yapistirmadim hastaneden taburcu olurken çıkartmıştı doktorum bidaha yapıştırma dedi. Banyodan sonra saç kurutma makinesi ile iyice kuruttum bikac hafta
Ahmetalpinannesii JackDaniels 1 hafta once sezeryan oldum banti hastaneden cikarken cikardilar hala banyo yapamiyorum
glcncbn Ahmetalpinannesii dikişimde su geçirmez bant vardı. Hastaneden çıktım duşa girdim. Bir hafta sonra da bantı çıkardım.
ilknur02 3 gün sargı beziyle pansuman yapıldı 3 günün sonunda su geçirmez bant takıldı o gün banyo yapmıştım :)
JackDaniels Ahmetalpinannesii İlk banyoda bende çok korkmuştum canım ama inan korktuğun gibi değil. Uyuşuk zaten orası. Sadece liflemezsin olur biter. Ve banyo yapınca çok rahatlayacaksın bu sıcaklarda nasıl dayandın o kadar
Mom07374 Ahmetalpinannesii canım 1 hafta olmuş bebeği emziriyor musun? Temiz olman lazım öyle kaç günün kiriyle bebeği emzirme hava sıcak terlemiyor musun? yazık bebeğin ağzı pamukçuk olur sonra kalk hemen yıkan açık yaran yok korkuyorsan biri dursun kapıda korkma ben ertesi gün yıkandım tek başıma o günden beri her gün yıkanıyorum çünkü bebekle tensel temas kuruyoruz en çok bizim temiz olmamız lazım kesiğine fito krem sür 10. Günden sonra antiscar jel sür izi azalır
Srhtzlyh Ahmetalpinannesii doktorum eve gidince dikişi keselemeden banyo yapabilirsin dedi 2. gün eve gidince yapmıştım.
ArdicEge Ahmetalpinannesii hastanede ertesi gün banyo yaptırmıslardı bana sonra eve gelincede hergün girdim duşa. Sezaryenli bölgeyi ellemeden üstünden sabunlu su akıtıp dus alabilirsiniz hicbisey olmaz korkmayın rahatlarsınız, cıkıncada temiz bir havluyla tampon hareketlerle o bölgeyi kurulayın🌸
MotherOfAlmila Ahmetalpinannesii Bana 3. Gun yap dediler. Bandaj takili bir sekil de dusumu aldim, dus sonrasi pansuman ve bandaji yeniledim. Su gecirmez bandaj zaten.
BarlasMomm Ahmetalpinannesii ameliyattan cikar cikmaz doktoruma sormustum hemen yapabilirisn dedi. Ben ertesi gun yaptim korkuma
KeRiMe4242 Ahmetalpinannesii hastaden çıktıktan sonra yaptım su geçirmez bant var si 3 gu sonra kontrole çıkardığında hergun dus alabileceğimi söyledi
Zeynep87 Ahmetalpinannesii istediğin zaman yapabilirsin ama sezaryen bandı al yaranın üstüne tak ki yaran su almasın
Asyaipek Ahmetalpinannesii ertesi gün eve gelince yaptım kuzum bant yoktu hastanede çıkarttılar eve gidince yıkanabilirsin dediler duştan sonra yumuşak bi tülbent yada havluyla iyice hafif hafif kurula dikiş yerini balım ben minik minik dokunarak kurulamıştım