UlkuUfukNuh ben bebek huzursuz olan dek bekliyorum genelde 3.gün basıyorlar ıkınıp kızarmaya. Bu süreçte popoya zeytinyağı sürmek çok işe yarıyor. Her gece sürüyorum. Eğer zeytinyağı ile yapmazsa gliserin kansuk diye bir fitil verdi doktor eczanelerde reçetesiz satılıyor ondan 4te 1 oraninde kesip popoya koyuyorum hemen boşaltıyor çocuk içini. Doktorum bu fitili haftada bir kez kullanmanın sakıncası yok dedi ben de daralorsam kullanıyorum. Zaten fitilin erimesine fırsat kalmadan dışkı ile beraber fitil de geri çıkıyor