Sadece anne sütü alan bebeklerde 10, mama alan bebeklerde 7 güne kadar normal. Benim kızım da 33 haftalık doğdu eve geldiğinden beri hep bir gün yapar bir gün yapmazdı şimdi her gün yapıyo yumurta yediği gün 3 kere yapıyo. Ek gıdadan önce az az zeytinyağı verirdim şimdi yemeklerine koyuyorum