Si_se_ta_be 21 günlük bir kızım var. Saatlerce uyanık kalıyor. Mesela şuan saat 11:30 dan beri hala onunla uğraşıyorum. Sallıyorum neler yapıyorum en son uyutuyorum tam çıkıyorum ağlamaya başlıyor yine yada tam uyudu diyorum bir bakıyorum ağlıyor gözünü açıyor bir daha Uyanmiyor. 19 aylık bir oğlum var masallah Allah çene vermiş o da susmaz bu kez kızım onun sesinede uyanıyor. Hiçbir şey yapamıyorum kızımla uğraşmaktan nolur akıl verin ya sizce neden böyle yapıyor? Suzinkilerde böyle mi ? Kafayı yicem gerçekten 😏
3441k Si_se_ta_be beyaz gurultu yada saç kurutma makinasi sesi açıp denediniz mi hem dışarıdaki sesleri de kapatıyor
Lenagazel Si_se_ta_be Gazını çıkartıyor mu? Ilık duş aldırın masaj yapın yağ ile emzirin bu şekilde uyutun birde bizde de vardı uyku rutini oluşturduk masaj yapıp emzirip öyle uyutuyorum
Mom356 Si_se_ta_be valla benım oğlumda öyle 23 günlük uyumuyor ama bizimki kolik kızım 20 aylık o ağlıyor onun sesine uyanıyor
Merveyzc1661 Si_se_ta_be benimde oğlum 21günlük aynı kuzum emziriyom he uyudu diyom yerine koyuyorum uyanıyo en ufak sesi alıyo hemen uyanıyo ne olcak bilmiyom düzelecekler inşallah bende beyaz gürültü felan işe yaramıyo 😂
tubasd Si_se_ta_be uykusu duzene girene kadar uygulayabilirsiniz zaten uyku sureleri kisa oluyor. vakia suresi yasin suresini de acip koyabilirsiniz hem sakinlestirir hem dis sesleri bastırır
Tubacnr0 Si_se_ta_be demin bende post açtım tam beni anlatmışsınız 😀 benimki gazdan dolayı uyuyamıyor 🥴
cansuakyz Annesi çok normal geçecek.. gaz problemi olabilir, sıcak olabilir… ıslak bir nemli havluyla karnına doğru gezdir serinlesin her gün duş yaptır loş ortamda uyut. 40ından sonra inan ki geçecek sabır.. Bende senin gibiydim ama geçiyor
Si_se_ta_be cansuakyz Gaz ztn bütün bebeklerde var. O kdr aşırı sıcakta değil ztn pencereyi açıyorum, e Hergün banyo yaptırıyorum bugün de yaptım 🤦🏼♀️
newmather Si_se_ta_be şuan kızım 4 aylık ama bizde sizin gibiydik ve hala öyleyiz. doktora da görürdüm uyumuyor diye ama fizyolojik bi rahatlığı çıkmadı hiç. doktorların söylediği tek şey uykuyu sevmiyordur canı uyumak istemiyordur oldu hep. Bende alıştım artık. eğer sizinde bi rahatsızlığınız yoksa ona ayak uydur Altan başka şansınız yok.
Si_se_ta_be newmather Evet bazı bebeklerde huy eltimin kızları da böyle benim kızımda öyle olacak diye korkuyorum. Bir oğlum var onunla da ilgilenmek zorundayım 🥺
Si_se_ta_be Zeynep2304 O kdr çok emziriyorum ki uyusun diye sürekli hıçkırık tutuyor bu kez hiç uyuyamıyor kusuyor her dkk.
glsndmrlp Si_se_ta_be bende beyaz gürültüyle uyutuyorum. O ses açıkken uyanmıyor kapattığım ann sanki uyumuyomuş gibi anlıyor uyanıyor