Dn123 btlkrnaz55 birsey olmaz korkma. Ben gunde 3 kene cikartiyordum vucudumdan. Eger başı falan kalmadıysa birsey olmaz ki bakmislardir hastanede. 3 gün sonra da temiz çıkar korkma.
btlkrnaz55 Dn123 inanırmısın doktor acıp kene ısıran yere bakmadı kimse bakmadı sadece kan tahlili aldılar
Dn123 btlkrnaz55 kene olan yeri sabunlu su ile y8ka. Olsa görürsün. Zaten cikardiginda kafasını görmedin mi
1yenianne Ben liseye giderken boynuma yapışmış kene bişey olmamıştı çok şükür. Kedi kopek çok kucaklayıp seviyordum. İnşallah yavrunuza da bişey olmaz.
Kbrdn btlkrnaz55 hadı ya bızde doguparka felan her gıttımızde kene olurmu dıyorum herkes dalga gecıyor benle