btlkrnaz55 Yavrumun duştan sonra kene farkettim hemen aldım cımbızla o telaşla keşke almadaydım ama aldım bi kere neyse hastaneye gittik kan aldılar temiz çıktı ama 3 gün sonra bidaha vercez kan çok korkuyorum yavruma bişey olur diye yaşayanlar varmı
Pembepanterr btlkrnaz55 Geçmiş olsun tabikii müdehale etmemeniz en doğrusu olurdu ama can havliyle demek ki bilgim yok üstte kalsın 🌸
Ah_neredeee_vah_neredeee btlkrnaz55 Gelmiş geçmiş olsun bilgim şu yönde keneyi gördüğünüz zaman sağlık alanına gidemeyecek durumdaysanız cımbızla ağzı kalmayacak şekilde almak ama ben güvenemezdim kendime .. sizin ki deli cesareti olmuş :) Ama yine de başarmışsınız . Tekrar geçmiş olsun
btlkrnaz55 BiricikAilem samsunda yaşıyorum köye gittik birde batıpark var ordada olmuş olabilir aynı gün gittik çok korkuyorum
Ssssraa Bizim buralarda kene de çok üstünde bulan da çok, hepsi zehirli değil aslında az bir bölümü zehirli oluyormuş . Gönlünüzü ferah tutun
btlkrnaz55 Ssssraa inşallah kuzum böyle ağzında deri gibi bişey gardı sanki yavruöun etini koparmış gibi
Pembepanterr btlkrnaz55 Bir sorun görülmemiş inşaAllah yine gittiğinizde bir sorun çıkmaz tekrar geçmiş olsun üzülmeyin annelik iç güdüsü işte hepimiz bu hataları yapabiliyoruz 😊
btlkrnaz55 Ah_neredeee_vah_neredeee cımbızla aldım ağzı bişeyi kalmadı gibi ama becerdimmide bilmiyorum o korkuyla aldım evde tektim
Kbrdn btlkrnaz55 hadı ya bızde doguparka felan her gıttımızde kene olurmu dıyorum herkes dalga gecıyor benle
Ah_neredeee_vah_neredeee btlkrnaz55 Doğrudur insan o panik anında hemen müdahale etmek istiyor bian önce kurtarmak adına .. İnşallah sıkıntısız atlatırsınız bu süreci bebeğinize bir sıkıntı yaşatmaz
btlkrnaz55 melisaninannesi valla çıktımı bilmiyorum çıktı heralde inan kendime olsa önemsemem ama aklım çıktı yerinden düşünemiyorum inşallah yavruma bişey olmaz