2 aylık bebeğim var. gaz damlası bitmişti bugün sağlık ocaginda doktorumdan gaz damlasi istedim. hem hemsirem hem doktorum kullanmami tavsiye etmedi. bi işe yaramıyor dediler. yazmadilar damla felan. ben de almadım. hata mi ettim acaba? kullanmayan var mi?