Sibls nursocum Aklımda Arel bebeğimiz kuzum oğluma mevlüt yapacağım oradan gelen bir kısım parayı yada geliri göndereceğim Arel bebeğe 🙏🖤
3children1mom nursocum Allah tüm hastaların şifasını versin inşallah. Destek olmak çok güzel kimseye yasatmasin ❤
Gigyyy nursocum takipteyim hep 😔çok yavaş ilerliyor kampanya maalesef 😔Vodafone neden yok kampanyada ,çok az bebekte Vodafone sms kampanyası var ,cogunda Turkcell ve Türk Telekom görüyorum ,hepsi olsa daha rahat insanlar bağış yollar bence
nursocum Gigyyy evet doğru diyorsunuz keşke tüm operatörlere alsalar mesajı, daha çok kişiye ulaşılır
Gigyyy nursocum Para yollamaktansa mesaj daha rahat ,bu ay kaç bebeğe öyle yardımda bulunmaya çalıştım ,faturaya varsın yansısın ,hesapta çünkü her zaman olmuyor ,bilmeyenler için de kolay
Dilaylaa nursocum Bayramda tatildeydik yurtdışına dönecektik tatil yaptigimiz yerler yanıyor şimdi gidemedik eve. Her gün ağlıyordum artık elimden birsey gelsin istedim kucukte olsa ..
nursocum Dilaylaa ahhh ne acı ne acı ya çok şükür İspanya uçağı köyceğize girmiş biran önce söner tüm yangınlar 🙏🏻
nursocum Ecemurunannesiyim Olur mu öyle şey damlaya damlaya göl olucak inşallah 🙏🏻 Allah size bağışlasın bebeklerinizi inşallah 💐
Tokyo Storylerimizde paylaşabilirzz Benim arkadaslarım yardımcı olacaklarını söylediler … Postunuz üstte kalsınnn
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi nursocum Ne videolarına,ne resimlerine bakmaya dayanmıyor yüreğim. Hiç bir Sma’lı bebeğe dayanamıyorum. Rabbim şifa versin, ailesine bağışlasın inşallah..
nursocum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Benimde yüreğim kaldırmıyor ama gerçekler maalesef neye ağlayacağımızı şaşırdık bizde boğazımda bir düğüm