Bizde yardımda bulunduk bayram zamanı gibi . Şimdide yangın için arkadaşlarla Marmaris’e gidiyoruz arabalarimizi doldurup. Halk heryere yetişmeye çalışıyor resmen . Ne biliyim bizim devletimiz bu kadar mı aciz su bebeklerin tedavisini yaptiramayacak durumda mi anlamıyorum . Geçen sene yüzlerce bin vergi ödedim ben çok sinirlerim bozuluyor çok.