Lnr123 eskiden emziremezsiniz diyorlardi ama simdi rahatlikla emzirebilirsiniz diyor doktorlar.aslinda ayni anda emzirmek iyi bile olabilir sutunuz hep bol olur ve mastit olmazsiniz çünkü emebilecek buyuk bir bebeginiz vardı ne mutlu size bende 9 aylik bebegim var hamileleik dusunuyorum hic korunmadim hala beklemedeyiz😊