Lnr123 Kızlar nolur beni motive edin ya nasl olacak iki bebekle emzirebilcek miyim bebeğim daha çok küçük ona nasıl yapacam lütfen akıl verin korkuyorum ya
esleminannesi2 Lnr123 korunuyor muydunuz bi yönden çok iyi aslında bi anda birlikte büyürler hayırlı olsun inşallah 🌸
Mucizem-Sare54 Lnr123 korunuyomuydun canim hic bilmiyorum benim kızımda 4 buçuk aylık her ay korkuyorum adetim gecikince valla
Padmasana Lnr123 annem de öyle büyütmüş bizi ilk zor oluyor ama sonrası çok rahat diyor. Bence de öyle bende ara vermeden ikinciyi istiyorum öteki türlü tam rahatlayacakken tekrar aynı maraton. İlk zorluk çekersiniz evet ama sonrası rahat. Riskli gebelik olmadığı sürece emzirebiliyorsunuz hamileyken .Böyle olması gerekiyormuş vardır bir hayrı ❤️ Bence sevinin süper bir haber 😍🥰
Zulalhamza Lnr123 eskiden emziremezsiniz diyorlardi ama simdi rahatlikla emzirebilirsiniz diyor doktorlar.aslinda ayni anda emzirmek iyi bile olabilir sutunuz hep bol olur ve mastit olmazsiniz çünkü emebilecek buyuk bir bebeginiz vardı ne mutlu size bende 9 aylik bebegim var hamileleik dusunuyorum hic korunmadim hala beklemedeyiz😊
Lnr123 esleminannesi2 korunuyorduk canım emzirebilcek miyim çok küçük değil mi bebeğim ya bide sesryan doğum yaptım
esleminannesi2 Lnr123 valla emzirenler var ama tam bilmiyorum tabi ki çok küçük bebeğiniz ya Allah yardımcınız olsun zor olacak sizin için ama bi anda büyüyecekler ilerisi daha güzel olur bence
Habibe34 Lnr123 sezeryan mı😥 bi doktor emzirebilir demişti hamile birine. Ama yinede siz bi doktorunuza sorun. Zaten 7 aylık olmuş önemli olan 6 aydı tabi ne kadar emse o kaar iyi ama yapacak birşey yok sizin sağlığınıda önemli hem emzirip hem hamile olmak ç4ç zor olacak.
ggmom Lnr123 bi sorun yoksa emizirirsiniz tabiki tandem deniyor iki bebeği aynı anda emzirmeye❤️ internetten araştırın biraz doktorunuz da yönlendirir sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Meryem38 Lnr123 ben emziremiyorum canım ilaç kullanıyorum. Benimde doğumum sezeryan Allah yar yardımcımız olsun inşallah 🙏
HaticeClk Benim bi yakınım sezeryan doğum yapıp 2 ay sonda tekrar hamile kaldı ve aldırdı 😒 o an ki psikolojisi iyi değildi çünkü zaten bebeği çok gazlı ve huysuzdu doktor da sezeryan için aradan zaman geçmesi lazım olduğunu söyledi o yüzden
Fatmayilmaz Kızım 4 aylıkken hamile kaldım. Şuan 9,5 aylık hala emziriyorum. 11 aylık olmadan kesmeyi düşünüyorum. Senin bebiş benimkinden yine büyükmüş. Allah bir kolaylık verecektir inşallah hayırlı olsun
Selda_61 Korkma canım kuzenimden dogumdan iki ay sonra hamile kalmış şimdi ikinciyi de doğurdu onun doktoru emzirmey le ilgili bi sıkıntı yok demiş ama büyükler hep karnın dakinin hakkını ona veriyorsun diye uygun görmüyorlar ama bu konuda doktoruna güven bence hayırlı olsun
bebekhikayesi_1 Lnr123 tabiki emzirebilirsiniz. sizin gibi bir çok endişeli annelere cevaplar hep net doktorlar tarafından.