[silindi] Emine_dnz valla zaman neler gösteriyor be canım ikide kalıyorduk bı anda oldu sana dört çocuk bi doğurmada iki tane doğurdum😂
Busramaden Emine_dnz sızce bana bebegı kaybederız senı de kaybedebılırız dedıklerı halde ben sezeryan olmayıp 3 gun sunı sancı cekıp dorduncu gunhıc acılma olmadıgı ıcın bebegımın de kalp atısları yavasladıgı ıcın hadı benı sezeryana alın demısmıyımdır
Gizem_ar Emine_dnz başka iki tanıdığımı da hamileyken gördüm rüyamda hele birinin 8 yıldır cocugu olmuyodu söyledim güldüler gercekten hamile kaldı ikizlere 😂 kalp gözüm çpk açıktı hamilyken😂
Caglarass Emine_dnz Sizce ben doğumda bidaha doğurmıycam deyip 1 sene sonra tekrar hamile kalmış mıyımdır 😅😅
Emine_dnz Caglarass hahaha bende diyorim bidaha dogurmam umarım seninki kadar erken olmaz korkuyorum 🥲😅🤭
Fabulas Sizce ben normal dogum sırasında, ıkınma anında bebeğin başı cıkınca benı sezeryana alın demişmiyimdir😂
[silindi] Deletedmom_36 amin teşekkürler cnm biri Şubat’ta 9 diğeri Kasım da 6 ikizler ise Aralık’ta 1 yaşına girecek☺️
lanadelmiyav Emine_dnz sizce ben oğlumun doğum esnasında, doktorunun ‘aaa gözler aynı anne’ demesi üzerine, siz acaba benim gözlerimi nerden biliyorsunuz da söylüyorsunuz demişmiyimdir🤦🏻♀️ Hep iğnenin etkisinden bunlar🦦
Sultankocyigit03 Sizce ben ameliyattan çıktıktan sonra anestezinin etkisiyle bu çocuğun parmağı niye 4 tane diye ağlamışmıyımdır ? 🤣🤣🤣
[silindi] Deletedmom_36 onlar büyüdü canım çok şükür bunlarda buyurlerse sonrası zaten rahatım Allah izin verirse ☺️
kahvekokusuu Emine_dnz aynısını bende yaşadım inat ettim suni de almadım prenses doğum yapacaktım ama kismet olmadı hemde 10cm açılmaya rağmen olmadi