Evos_ bende online danışmanlık aldım bugün açıkcasi benimde beklediğim gibi değildi biz çok şey mi bekledik acaba .sagimlari arttirmami söyledi zaten her yerde yazan şey bu biberondan kurtarmak içinde bilindik kaşıkla besleme yada sonda enjektör falan kaşıkla çocuğum normalde içtiği sütün yarısını alıp uyuya kaliyor iki ogundur. Gece nasıl beslenecek bilmiyorum bende şaşırdım kaldım kafam düşünmekten kazan gibi