Dobis Sedonay benim bebeğım de 8 ay 9 günlük uykusunda bile su olduğunu anlayıp diliyle itiyor.3 biberon denedim yok asla içmiyor.bu sıcakta hiç mi içi yanmıyor diyorum ben de.
busrasilra14 Sedonay bizimki 5bucuk aylikkenden beri iciyor canim. Su an 7ay 14 gunlum. Su sisesi gormesin 😅😅
Balkuzucuklarinannesi Sedonay bu sicak havalarda oluyor benimkinede su versem cok içiyor korkiyirum da vermeye su zehirlemesi olur diye kafam.karst
busrasilra14 Sedonay bebek sulari varya ebebekte canim onun kapagini aciyorum veriyorum hatta ben bazen boğazında kalcak diyr korkup az az veriyorum hemen oglum tutup itiyor alttan kendind dogru siseyi 😅
busrasilra14 Balkuzucuklarinannesi su zehirlenmesi mi? Cok su içince su zehirlenmrsi mi oluyormus cocuklar
busrasilra14 Balkuzucuklarinannesi ben ilk defa boyle birsey duydum bence inanmayin cok icti diye sudan mi zehirlenir insan
Balkuzucuklarinannesi Ne bilim cnm ’ya sosyal medyadan bi ebe takip ediyorum geçenlerde su vermenize gerek yok aşırı su içmesi su zehirlenemeisne yol açabilir dedi bilemiyrm vala
Elifkpzbyrm Sedonay alıştırma bardağını bizimki de sevmedi küçük kahve yanı cam bardaklar varya o ilgisini çekmişti onla içirmiştim bi ara azcık azcık