Edafiko Hasibemelek vala kesemedik gündüz ek gıdaya biraz zorluyorum ama işte gece hiç birşey yapamıyorum biberon emzik almadı hiç çevbur veriyorum meme
Hasibemelek Edafiko aynı benim bebeğimde dogdugundan beri hiç biberon almadı mama içmedi şimdi yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyom ama çok zor
Pembepanterr Hasibemelek sanmıyorum canım niye zararı olsun sadece tadı değiştiyse beğenmiyordur artık
Pembepanterr Edafiko Direk nasıl kesebilir ki insan sütü bebekten bahsediyoruz anlar mı hiç,çoğu kişide duydum doktoru devam diyen 6 aya kadar içebiliyor bebişler ama herkesin gebeliği farklı
Egehaninannesii Hasibemelek Doktor eltime emzirmeyi birakman lazım dedigi halde emziriyor maşallah karnindakide kızıda iyi ama kendisini gör bir deri bir kemik kalmış