Hasibemelek Arkadaşlar 14 aylık bebeğim var emziriyorum yaklaşık 1 ay önce 2 aylık gebe olduğumu öğrendim doktoruma bebeğimi emzirsem bir sıkıntı olurmu dye sordum emzir hiçbir sıkıntı yok dedi ama biraz korkuyorum emzirmelimiyim sizce nolur bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
Edafiko Hasibemelek merhaba postu görür görmez yazdım bende bir aylık hamileyim Dr kes dedi gündüz azalttım ama gece mümkün olmuyor ben anlamadım bu Dr kimi kes diyor kimi kesme
Mom44454 Hasibemelek ben emzirdim canım işk öğrendiğim de oğlum 8 aylıktı 14 aylık olana kdar emzirdim
Caglarass Hasibemelek Benim doktorum da sorun görmedi 3 aylık hamileyim emziriyorum hala. Ama yavaştan kesmeyi düşünüyorum
Pembepanterr Hasibemelek Doktorunuz emzir demiş belli bir süre riskli değilseniz emzirebilirsiniz bu arada 5 haftalık gebeyim emziriyorum
Hasibemelek Edafiko bak bende anlamadım şimdi napcemi şaşırdım canım bende kesmeye çalışıyorum yavaş yavaş ama bebegim memeye çok düşkün kafayı yiycem
Hasibemelek Mom44454 bende kendi düşüncem le kesmeye karar verdim korkuyorum zararı olur diye ama nasıl kesicem onuda bilmiyorum
efefamily Bildiğim kadarıyla ilk 4 aylık süreçte zararsız, yani emzire bilirsiniz. Sonrasında galiba bebeği zehirleme riski varmış. Yine de dikkatli olun. Allah bağışlasın bebekleri, sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah❤❤❤
Edafiko Pembepanterr bende 5 haftalık hamileyim 10 aylık oğlum direk kes dedi çocuk dr sordum sana kalmış dedi
Hasibemelek Pembepanterr herhangi bir risk yok ama korkuyorum sadece arada bir kusuyo kızım acaba zararı mi oluyor ki diyorum
Pembepanterr Edafiko Direk nasıl kesebilir ki insan sütü bebekten bahsediyoruz anlar mı hiç,çoğu kişide duydum doktoru devam diyen 6 aya kadar içebiliyor bebişler ama herkesin gebeliği farklı
gezentianne Hasibemelek Tandem deniliyor aslnda bir zarar yok ama sütünüz kolostruma döndüğübde bebeginiz tadını begenmeyip vazgeçebilir. Facebookta emzirme akademisi diye grup vae post açın ücretsiz danısmanlık yapıyorlar
elediyebiri Instagramda emzirme danismanlarindan duymustum. Hamileyken emzirmede hic bir Problem yokmus. Öyle diyorlardi
Caglarass Hasibemelek Bugün biberon denedim pek istemedi, azaltarak bıraktıracaktım ama olmayacak gibi. Son çare sabır taşı 😒
Pembepanterr Hasibemelek sanmıyorum canım niye zararı olsun sadece tadı değiştiyse beğenmiyordur artık
Edafiko Hasibemelek vala kesemedik gündüz ek gıdaya biraz zorluyorum ama işte gece hiç birşey yapamıyorum biberon emzik almadı hiç çevbur veriyorum meme
AloeVera Hasibemelek arkadaşım hem eziriyordu hemde hamile kalmıştı üstüne beş aylık hamileyken emzirmeyi bıraktı şimdi doğumunu yaptı maşallah oğluna taş gibi sende emzir sonuna doğru zaten keseceksin emzirmeyi