ElifS95 Merhaba sevgili anneler 3 buçuk aylık bebeğim var hep aynı tarafa yatmaktan kafası yamuk oldu yassilik var yani nasil düzeltilebilir bilemedim kafa yastığı kullanıyoruz ama pek faydası olduğunu sanmıyorum öyle kalır mı acaba
Burculiceee ElifS95 bizdede öyle derin uykudayken öbür tarafa çeviriyorum ben düzeltiyorum inatla o tek tarafa yatıyor anlamadım gitti
Teemo07 ElifS95 bizimde öyle. Hep sağa yatıyor. Yeni yeni sola döndürmeye başladı. 4 aylık. Bununla ilgili bir video izledim dün. Dr. Osman Gönülal. Kendisi güzel anlatmış. Bakın bir youtube dan.
Gul41 ElifS95 benim oğlumda öyle kafası bir tarafı bayayamuldu geç fark etim hep sola yatıyor ben hep sağa yatırıyorum düzelmeye başladı senin bebiş daha küçük daha çabuk duzelir
MssKrks ElifS95 Bizde de aynı problem oldu doktorumuz nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın çok sıkıntı yapmayın kafası genetik şeklini alacak dedi. 1 yaşını geçti neredeyse düzeldi🙂
ElifS95 Burculiceee bende çok diğer tarafına destek veriyorum uyuyunca ama inatla aynı tarafa çeviriyor evet hep bir türlü düzeltmedik
Teemo07 ElifS95 aaa şansınıza simdi instagram dan bununla ilgili canlı yayın yapıyor. Denk geldim. Bizimki de vücudunu döndürürdü kafasını sola çevirince. Sağa yatmak için. Kendiliğinden geçti o huyu..
ElifS95 Gul41 faydası olur diye devamlı kafa yastığı kullanıyorum ama faydası olmuyor sanki inşallah düzelir
ElifS95 MssKrks bende zamanla düzelir diye düşünüyorum ama eşim çok takıyor böyle yamuk kalacak diye benimde aklıma takılıyor öyle olunca inşallah düzelir sağolun 🤗
Gul41 ElifS95 eşimde öyle böyle kalacak diye diye strese soktu beni büyüdükçe düzeliyor kafa şekilleniyor şimdi ben yamuk olmayan tarafa yatırıyorum sırf bu yüzden çoğu gece uykusuz kaldım çünkü sürekli yamuk tarafa çeviriyor şimdi alıştı diğer tarafa yatmaya
Eliffff123 Gul41 ah bu eşler benimki de öyle.surekli uyarıyor sanki.ben çaba göstermiyorum gibi ben sağa çeviriyorum yine sola dönüyor uykuda
ElifS95 Eliffff123 öyle çok destek yaptım ki diğer tarafına yatsın diye zamanla olacak herhalde biraz da salmak gerekiyor galiba çok takılmamak lazım eşler uğraşmaya gelince uğraşmıyor söylemeye gelince her şeyi iyi biliyorlar maalesef
Gul41 Eliffff123 Aynen öyle çocuklar için hep tartışırız 😂bu çocuk acmi niye bişey vermiyorsun niye zayifladilar niye böyle oldu niye böyle oldu üvey anne muamelesi yapıyor resmen 😂😂
Eliffff123 ElifS95 gerçekten öyle çocuk büyütmek zaten zor bir de herseyi kafaya takıp .daha da zor hale.sokuyoruz.. inşallah düzelir minik kafalar 🤲