Zeynepefem iğne yapmıyorlar şurup şeklinde antibiyotik ve başka ilaçlar verdi çocuk doktorumuz onu kullandık. Bağırsak enfeksiyonu olmuş. İshal de olunca antibiyotiğe öyle başlattı. Zorla içirdim valla. İlaç verdilerse düzenli kullanın zor geçiyor. Acilde serum taktırdık sadece sıvı alsın diye bir şey yemiyordu. Acilde sadece serum takıyorlar çocuk doktoruna yönlendirdiler bizi. Ateşi de çıkabilir hazırlıklı olun, ateş düşürücü kullandık onda da. Ama biz tüm tahlilleri yaptırdık kan, kaka, idrar ona göre bu şekilde yol izlendi.