Zeynepefem ah çok geçmiş olsun biz her hafta hastanelik olup yatıyorduk 😥😥 önce noravirüs dediler sonra rota en son bir antibiyotik verdiler 6 hafta sonra 🤦🏼♀️ O biraz toparladı, insallah sizin öyle olmaz, nasıl durumu şimdi, işinize karışmak gibi olmasın probiyotik toz desteklerini kullanın mutlaka bir de muzdan başka meyve vermeyin, süt ve süt ürünlerini de çok vermeseniz bu süreçte daha iyi barsak florasını onlarda etkiliyormuş 😥