Yfubence sadece eşinizin ismi soyismi olsun. Başka bişey karışmasın. Hoş durmaz. Zaten çakmak çok aşırı büyük değil. Tek isim ancak olur. Ben sade gümüş rengi olanı almıştım. Orijinal olandan. Trendyoldan almıştık. Unutmayın eğer çakmak alırsanız. Zippo benzininide alın. Başka bişey olmuyor ona. İsmini kuyumcuda yazdırdık. Çakmak sadeydi düz gümüş rengi zippo