Deletedmom4444 Bebeğim (7aylık) geçen hafta kusmaya başladı uykusunda. Normal bi kusma olmadığını farkettiğimiz için acile gittik. İdrar yolu enfeksiyonu dendi. 1 gün yatış verildi 2 doz damar yolundan antibiyotik aldı. Dr iyi gördüğünü şurupla antibiyotiğe devam edebileceğimizi söyledi ve çıkardı. 4.gün kontrol için tekrar idrar tahlili verdik 1-2 lökosit kalmış şurubu 10 güne tamamlayalım dedi. 7.gündeyiz ateş ishal kusma yok.
Bu arada bu hafta diş de çıkartı 1tane. Sanırım 2.de geliyor.
Allah şifa versin tüm bebeklerimize🙏