Deletedmom4444 oğlum 3bçk aylıkken Bi anda böyle ateşi çıktı sizin de dediğiniz gibi sıcak hissettim ölçtüm 37 37.2 37.5… Şeklinde artarak 38 oldu snra Bi anda düştü ateşi snrs yine yükseldi. Ertesi günde aynısı olunca acile götürdük doktorlar aşıları tam değil diye menenjitten şüphelendi (anlamadım 🤷♀️) Bi sürü tahlil vs birşeyler yapıldı yine evdeki givi ateşi giderek yükseldi serum verdiler o gece orada kaldık daha da yükselmeyince bıraktılar. Bi daha da öylr birşey olmadı çok şükür. Ertesi günde vücudu böylr nokta nokta kırmızılık oldu snraki gün geçti. Buradan okudum bnde 6.hastalık diye birşey varmış böylr ateşten snra kırmızılık oluyormuş. Belki sizinde öyledir ama ateşi düşmezse acile götürün bnce