mavilimorcicek41 Momsbabyy biraz daha bekliyim o zaman denemeye devam yoksa bibs denemeyi düşünüyorum ama tutmama gibi durumu da var
mavilimorcicek41 zeynepbalci 6 aydan beridir hep 6-18 deniyorum hergün ama yok tutmadı 0-6 aya devam ediyoruz mecbur
BademsMam mavilimorcicek41 genelde doktorlar 1 yaştan sonra damak yapısı için emzik bıraktırın diyor. Bebeğiniz duruyorsa bıraktırabilirsin bence
Ohaezgi mavilimorcicek41 benim kızımda 6 aylık olcak 4 gün sonra 6-18 ay avent veriyorum iki çekiyo sonra itekliyo dediğiniz gibi napcam bende bilmiyorum
mavilimorcicek41 BademsMam uyku dışında zaten vermiyorum duran bir bebek ama uykuya geçerken illaki istiyor ya da yabancı bir ortamda yoksa beni emzik gibi kullanıyo
Gunsss mavilimorcicek41 6. Aydan beri deniyorum tutmadı şuan 10 aylık uykuya dalarken vermeye başladım ağzında tutuyor azda olsa 😊
1Sinem mavilimorcicek41 Benim kızım aventi tutup bibs i tutmamıştı boşuna para vermiştim 😅🤦 ama 0-6 ay için bu tabi belki tutar sizinki şimdi
mavilimorcicek41 1Sinem yeni doğdupunda aynı şeyi yaşamıştık almıştım tutmayınca başka birine verdim bende 😂😂
Swmkva mavilimorcicek41 9 olabilir canım çok emin değilim ama tutana kadar eski emziklere devam ettim, sadece avent mi tutmuyor diye düşünüp damaklı başka marka aldım onu hiç ağzına sokmadı bile
Annis-ogul mavilimorcicek41 bizim ki de öyle cnm .11 aylik olduk hâla tutmuyor yenisini .eskisini kullanıyoruz mecburen
mavilimorcicek41 Annis-ogul bir süre daha denicem eğer tutmazsa ya eskisiyle devam ya da başka emzik arayışına giricem
Annefasulyesi mavilimorcicek41 biz emziğe çok düşkün olduğumuz için hiç problem yapmadı kızım. Verdiğim gibi tuttu bence çocuğa göre değişen bir durum. 🤷🏼♀️