mavilimorcicek41 Kızlar 6-18 ay avent ultra air nasıl tutturdunuz aylardır tutmuyo hergün deniyorum diliyle ittiriyo eski emziği tutuyo yenisini nuh diyo peygamber demiyo ya emziği bıraktırıcam ya tutturucam çözümü olan varmı
Zeynepmeva2021 mavilimorcicek41 bu tarz yorumları bir kaç defa okudum. genelde büyük geldiği için bebeklerin bir türlü alışamadıgini tutaninda anca 10.ay gibi tuttuğunu yazmışlardı.benim de hazırda var kızım 10 gün sonra 6.ayini dolduracak bende tedirgin oldum açıkçası bakalım tutacak mı yoksa yine küçüğe devam belli bir süre daha
Eses20 mavilimorcicek41 9 aylık vermiştim, kusacak gibi oldu asla tutmadı, sonra da emziği hepten bıraktı 😅
UraSsmom mavilimorcicek41 Ben 6 18 ay emziği aldıktn sonra emziği bıraktı oğlum 🤷🏻♀️7 aylıktı asla istemedi, sonrasında 0 6 olanı da tutmadı
mavilimorcicek41 Zeynepmeva2021 10 ayımıza 9 gün var hergün deniyorum 6.aydan beri artık başka emzik arayışına geçtim ama tutarmı bilemiyorum boşuna para verdik diyorum
mavilimorcicek41 Eses20 benimde korkum bırakması gece uyurken illaki istiyo eğer bırakırsak baya bi zorlanıcam gibi gözüküyo 😂
cileklikahve94 mavilimorcicek41 geceleri uyurken deniyordum atıyordu ağzından büyük geliyordu sonra alıştı
mavilimorcicek41 UraSsmom 0-6 olana deliriyo çok ağlıyosa inatlaşıyosa diğerini tutmaya verdiğim gibi sesi kesiliyo ama damak yapısı bozulacak diye korkuyorum artık
UraSsmom mavilimorcicek41 Anladım cnm 0 6 ay olanı 1 yaşa kadar kullananlar da vardı burda okumuştum ama oğlumun bırkaması işime gelmişti açıkçası
mavilimorcicek41 cileklikahve94 biraz daha denemeye devam ediyim o zaman geceleri uykusunda tutar inşallah
Momsbabyy mavilimorcicek41 Kimi bebek tutmuyor bende korkarak almıştım ama kızım tuttu 7 buçuk aylıkken, 1 ay daha bekleyin belki büyük geldiği içindir tutmaması
mavilimorcicek41 Momsbabyy biraz daha bekliyim o zaman denemeye devam yoksa bibs denemeyi düşünüyorum ama tutmama gibi durumu da var
1Sinem mavilimorcicek41 Aynı sorun bizde de var baya büyük gerçekten ve diliyle itiyor sadece uyurken biraz emiyor
mavilimorcicek41 1Sinem bibs alıp denesemmi diye düşünüyorum artık sütümü damlattım tutar gibi oldu biraz zaman geçince bıraktı yine
1Sinem mavilimorcicek41 Benim kızım aventi tutup bibs i tutmamıştı boşuna para vermiştim 😅🤦 ama 0-6 ay için bu tabi belki tutar sizinki şimdi
Senemasilberen mavilimorcicek41 eski emzikle devam edin muhtemelen büyük geliyordur ağzına..benim kızım 6 aylık 6-18 tutuyor şuan