bonjour_maman benim arkadasimda da bebeginde var ensenin altnda dr ler onkoloji ye yönlendirdi ama asil dr dogum lekesi dedi ayrica aserince de yemezsen o çıkıyormuş onunda oyle olmus bence sizinde bundan kaynakli çocuklarınızi aman kanser aman soyle allah korusun delik drsik ettirmeyin