Kızlar benim bebeğim doğuştan ensesinin orda böyle nasıl desem moluk damar gibi ufak yuvarlak doğum lekesi gibi bişey var doğum yaptığımdan beri kontrlerde soruyoruz hep bize doğum lekesi dendi kaç Dr perşembe günü rahatsızdı ve hastaneye götürdük Dr onu mutlaka bıngıldağı kapanmadan Bi bölüm ismi verdi hatırlamıyorum oraya götürün sonuç temiz çıkarsa kendi geçer sorun yok dedi ben anlmdm kaç Dr doğum lekesi bişey değil dedi bu Dr mutlaka gösterin dedi başına gelen veya bilgisi olan var mı varsa lütfen beni aydınlatın