Geçen dışarıda bi köfte yedik incecikti ve yumuşacıktı. O tarifi biraz zor bulurum belki ama İnegöl köfte deneyen varmı? Bide akçaabat köftenin ne farkı var beni bu köftelerle ilgili bilgilendirir misiniz? Karbonat katılan köfteler var tadı nasıl olur? Deneyen ve güzel tarifi olan varsa bekliyorum