ASYA123- Betim Ortam da müsait büyük geniş gezme alanımız var.ben bişey olur mu acaba diye korkuyordum..
MerAyaz ASYA123- ee hastaneye kontrole de gidiyoruz, dışarıya çıkmış oluyoruz. 😊 Ben 25 günlükken açık hava düğününe bile gittim. En yakın arkadaşım olduğundan emzirdiğim için bırakamazdım😊