Melekkizimmzeynep aynen öyle 🥰 mutlu bebe için mutlu anne şart en başta bi kere 😇 bebem öyle bi alıştı ki şimdiden sakin sakin duruyor, ben kahvemi içiyorum yemeğimi yiyorum. Uyuyor uyanıyor, kucağıma alıyorum biraz gezdiriyorum, geri koyuyorum duruyor pusetinde. Çok huzurlu oluyor dışarda, ikimiz de keyif alıyoruz 🥲