Baharbek Tomi evet ılık suyla elde yıkanır diyor ama deterjan falan yazmamışlar sadece suylada temizlenir mi ki? En mantıklısı emzik biberon temizleyici kullanmak o zaman
irva Baharbek Ben kullanıyorum hiç koku falan da yok.Green clean’ın biberon emzik temizleyicisi ile yıkıyorum.3 aydır hiç sorun yaşamadım.
AlmilaDoga Baharbek elde normal yıkıyorum ğrünleri herhangi bir koku geldiğinde de yoktu şimdide yok ekgıdada özellikle bölmeli tabağı çok güzel şimdide hepsi bir arada oluyor yiyeceklerinin
Arc1993 Baharbek elde yıkıyordum yemek kokusu gitmiyordu özellikle yağlı yemeklerin. Makinaya attım bu yüzden. Ama bence en iyisi melamin tabaklar
Mina0202 Baharbek bende yeni aldım şimdilik memnunum ama kaşıkları çok büyük başlangıç için daha küçük kaşık alabilirsin ben ikili kaşık almıştım kızım çok daha sonra kullanabilir :)
usage Baharbek koku yapmıyor direk yedirdikten sonra yıkarsanız. Ama almaya da pek gerek yokmuş. Bebeğimi kendim besliyorum , blw yapamadık, kaseye koyuyorum yiyeceğini. Kaşığı da sevmedi tatlı kaşığı kullanıyorum bildiğin. Almasaydım da olurmuş 🤷♀️