Nuray23 Sevgiasgf benim bebegimde o kadar iciyordu. Ayda 1 kg den fazla aliyordu. Bence icsin buyudukce istahsizlik oluyor. Simdi 4 aylik. 120yi zorla icirmeye calisiyorum. Bazen iciyor bazen yarida birakiyor. Bu ay 1 kg bile almamis.