Sevgiasgf fazla veriyorsunuz ağlamasinin ve uyumamasinin sebebi açlik değil gazdir muhtemelen…
Onun içeceği 60 cc dir en fazla..
Benim kizim iri doğmasina ve hep gelisim olarak ilerde olmasina rağmen 120 cc yi 6 aylikken içerdi..
Ellerini ağzina goturmesinin sebebide yine açlij değil tek bildigu şey emmek olduğu için yapiyorlar onu..